Yhdistys

Perustamiskokous pidettiin 11.6.2008. Hallituksen jäsenet valittiin ja hyväksyttiin yhdistyksen säännöt. Yhdistys on Lapin kennelpiirin, Suomen Palveluskoiraliiton ja Suomen Kennelliiton jäsen.

Toimintaamme ovat tervetulleita mukaan kaikenkarvaiset koiraharrastajat ja koirat. Kerhossamme ei ole talkoovelvoitetta, mutta mielellämme otamme kaikki halukkaat mukaan toiminnan suunnittelu- ja järjestelytehtäviin.

Pyrimme järjestämään monipuolisesti erilaisia koulutuksia, kursseja ja tapahtumia toiveiden ja resurssien mukaan. Aktiivisin toiminta-aika painottuu keväästä syksyyn. Olemme järjestäneet mm. TOKO-, agility-, mejä-, pk-jälki, rally-toko- ja näyttelykursseja sekä  match show-tapahtumia ja hirvenhaukkukokeita.  Kurssien vetäjinä ovat toimineet omien kerholaisten lisäksi useat ulkopuoliset kouluttajat.

Vuoden 2015 lopussa kerhomme jäsenmäärä oli 115  henkilöä.

Yhdistyksen tilinumero:

Op FI50 5644 6620 0246 44

Kysymykset ja palautteet

Jos sinulla on kysyttävää, palautetta ym. toiminnastamme ja tapahtumista, voit tehdä sen täyttämällä tämän lomakkeen.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.